Chips!

Som legitimerad chipsälskare så händer det ju då och då att det blir lite mys på fredagskvällen. Fredagsmys är det bästa konceptet som existerar och jag tycker vi ska ta vara på det så mycket vi kan. 

Jag har ställt upp i OLW:s kampanj om att komma på nya chipssorter.

Jag har två alternativ än så länge:
1. Refresher - Rödlök & Pepparmint
2. Sweet Apple - Äpple & Kanel

Jag kanske ska fundera ut några fler kombinationer. Men ni är mycket välkomna att rösta på de som är befintliga just nu.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Märkliga kombinationer måste jag säga. Själv skulle jag kunna tänka mig jordnötter och chili, typ Sataysås. Eller Maltvinäger och salt. Borde vara gott eftersom det är gott att doppa salta chips i maltvinäger.

2010-04-05 @ 19:44:43
Postat av: Holmström

Haha, ja... Fantastiskt märkliga kombinationer. Men jag tror det kan funka! Man måste tänka lite "outside the box", så att säga.

2010-04-06 @ 15:34:13
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0