Den perfekta kvinnan

Min gode vän Anton frågade för ett tag sen vilken typ av kvinna som var min "sort". Alltså, hur jag upplever den perfekta kvinnan. Jag visste inte vad jag skulle svara... men nu har jag funderat en del. Jag tänkte börja med utseendet, som jag har delat upp i lite olika kategorier:

Hår
Hårfärg är ganska viktigt. Tydligen så är det hårfärgen som avgör vilken intelligensgrad du ligger på. Men jag vet inte... det där med hår är väl överskattat? Vad sägs om lite tunnhårig? Kanske en helikopterplatta? Kanske färga det övriga håret i en rad härliga färger i ett färgschema som egentligen inte existerar? Kräkgrön har jag hört är en schysst färg.

Ansikte
Här kan man gå lite wild & crazy! En bilolycka eller två är inga problem. Att ha en unik benstruktur är bara sexigt! Kanske 3:e gradens brännskada, absolut inget fel med det.

Ögon
Att sakna ett öga är absolut inget konstigt. Gärna ersatt av ett stort hål som man inte är rädd för att visa. Jag tänker att personen lider av grå starr, en grå grumlig hinna över hela ögonlinsen. Fett sexigt! Gärna toppade med ett groteskt stort McDonald's "M" av hår.

Näsa
Saknad i samband med brännskadan.

Mun
Sprängfyllda med botox! Inget annat är acceptabelt. En kyss ska kännas som ett slag i ansiktet med en blöt, stel kudde.

Bröst
Bland det viktigaste hos en kvinna. Jag tänker mig det ena i storlek med en innebandyboll och det andra som en pilatesboll. Fast, inte lika fast som en pilatesboll... utan gärna lite mer häng. Når inte vårtan naveln så är kvinnan ej kvalificerad.

Mage
En riktig kvinna ska älska öl. Och det ska synas!

Rumpa
Slår man på ena skinkan, så ska den andra skinkan inte sluta skaka förrän två timmar senare. Enough said!

Ben
Viva la France! Orakat är det enda rätta: svart, grovt och långt! Gärna korta ben... lite fläsk är också sexigt.

Fötter
Stora, knöliga och håriga. Har kvinnan mindre fötter än mig så är hon oattraktiv. Jag har storlek 46.

---

Så där ja... Tror vi fick med det mesta om utseendet där. Ska vi köra personligheten nu?

---

Humör
Du vet när man är så där riktigt morgontrött att man bara vill döda allting i sin närhet? Tänk dig det... fast hela tiden! En kvinnas leende är det äckligaste som finns. Man vill bemötas av en ond blick, ett knytnävslag i ansiktet och ett knä i skrevet vid varje möte.

Intelligens
Kan du uttala ordet, så är du för smart! Kan du överhuvudtaget läsa ordet så är du way beyond attraktiv. Om du är tillräckligt smart för att bygga ihop meningar så är du på gränsen. Det räcker med enstaka ord som: "JAG... HUNGRIG... MAT!"

Självförtroende
Du är sämst i hela världen... och du ska veta om det! Du ska vänligen berätta detta för alla du träffar - dagligen.

Intressen
Sådana har du inte... egentligen hatar du precis allt. Speciellt barn, kärlek och omtänksamhet. Du drar dig sällan för att äta ett spädbarn eller en hundvalp.

Sex
Med tanke på att man kan köra in en hel Birka-färja i köttrosen så har du aldrig upplevt någon som helst slags njutning. Detta är du mer än villig att tala om för din partner när denne är otillräcklig. Du behandlar även din partners åderpåle med ett stycke våld som innefattar vapen som: basebollträ och/eller motorsåg.

---

Så där ja... Tror jag fick ihop en ganska bra lista! Känner du igen dig? Ta genast kontakt med mig på: 0763 077 219, eller kontakta mig via annan verksamhet som mötesplatsen.se, match.com eller hotmales.com. Jag vet att du finns någonstans därute!


Men du...
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: (à)

Känner jag av en gnutta ironi? (bara en gnutta!)

2010-04-08 @ 00:40:08
Postat av: Anonym

MUN: "Sprängfyllda med botox! Inget annat är acceptabelt. En kyss ska kännas som ett slag i ansiktet med en blöt, stel kudde."



RUMPA: "Slår man på ena skinkan, så ska den andra skinkan inte sluta skaka förrän två timmar senare. Enough said!"



HAHAHA

2010-04-08 @ 11:18:10
Postat av: Emelie

I'm pööörfect!

2010-09-01 @ 11:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0