Kanske inte helt hetero?

Jag har aldrig varit känd för att vara den manliga i min umgängeskrets. Frågan är hur länge detta har pågått? Vad är det som ligger grunden till denna testosteronbrist? Jag vet inte... men jag kan nog säga att det började tidigt:

Utklädnad som barn

Vi har alltså mig till vänster. Jag ser rosa tights, färgglada strumpor, damskor och en fantastisk pälsjacka. Vi har min syster i mitten - inga konstigheter. Sen har vi duhm duhm duhmmm... Tommy Ljungberg! Blå i håret, schysst väst och röd fluga. Riktigt stiligt!

Andra barn klär ut sig till superhjältar, leker krig, slåss med pinnar, bygger kojor... Jag klär ut mig till högfärdiga damer.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Kan trösta dig med att Björns första minne av dig var i Batman pymas som du tyckte att Björn skulle ha på sig...

2010-04-23 @ 20:32:41
Postat av: Sebastian Holmström

Haha, känns genast bättre att höra!



Ärligt talat har jag ett lite vagt minne av detta också. Det var fantastiskt länge sen.

2010-04-23 @ 20:33:51
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/
Postat av: Maritha

Typ 14 år sedan.

2010-04-23 @ 21:29:43
Postat av: Sebastian Holmström

Lite snabbt uträknat lär jag ha varit 6 år gammal. Ja, det låter logiskt. Jag gillade Batman-dräkten skarpt!

2010-04-23 @ 22:37:13
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0