Kommande generation

Jag berättade nyligen att jag ska bli farbror. Och jag älskar det!

Funny facts om nykomlingen:
Denna lilla person skall födas den 14 september. Samma dag som jag skulle födas (fast exakt 20 år senare), om jag inte hade fötts en vecka för tidigt - alltså den 7 september. Vi får se om lillknodden också kanske föds en vecka för tidigt!

Om det blir en son hävdar min bror att han skall döpas till Adrian. Detta gjorde mig ytterst chockad då även jag ska döpa min framtida son till Adrian. Blir ju jobbigt för farföräldrarna att ha koll på barnbarnen om båda heter Adrian. Så, frågan är hur vi skall avgöra detta? Fungerar Adrian II Holmström? Eller kanske återuppta det gamla släktnamnet Adrian II Von Blomdin!

Barnet kommer troligen födas med skägg... oavsett kön.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Nej, nej, Tosse/Tossa kommer födas 10 dagar sent = min födelsedag, det har jag bestämt.

2010-04-06 @ 17:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0