Sonic Underground

Sonic. En av historiens coolaste karaktärer!

Den blåa supersnabba igelkotten Sonic!

Jag tror visserligen skaparna LSD-trippade under brainstormen. Tänker er två personer (person 1 och person 2) sitta och diskutera under utvecklingsmötet:
P1: "Ehum... ja... ehh... vad ska vi göra?"
P2: "Jag har det! En igelkott!"
P1: "Va? En igelkott? Vad ska han göra? Använda taggarna att slåss med?"
P2: "Nej, nej, nej! Han ska vara supersnabb! Och slåss med knytnävarna!"
P1: "Va? En supersnabb igelkott? Det var det djävligaste jag har hört..."
P2: "Och han ska vara blå!!"
P1: "Jag säger upp mig!"

Det finns ett antal TV-serier med denna blåa supersnabba igelkott:



Jag har aldrig sett denna serie, men den verkar riktigt usel, så det gör mig inte så mycket. Men låten är ju fullständigt awesome! Hur catchy är den inte liksom? Sonic Underground!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0