Svenskt mästerskap i hår

SM i frisyrer, mina damer och herrar jag ger er...
MIG! Vi kan köra i kronologisk ordning:


Sexårs som vissa kallar det
Det här är alltså skolfotograferingen i lekis (sexårs som vissa kallar det). Den fullständigt runda frisyren med en schysst rakklippt lugg. Inte dumt... inte dumt alls!


Jag som något yngre med ful frisyr
Här är jag heller inte särskilt gammal... uppskattningsvis runt 11-12 år. Jag har alltså valt att låta håret växa ut en aning, sedan plattat det. Även en liten fräsig hockeyfrisyrtendens i nacken. Mittbenan är heller inte att förglömma!

Skolfotot i 7:an
Skolfotograferingen i 7:an. Kanske känns som en oskyldig och ganska vanlig frisyr. Men min hårfärg är alltså inte så där svart, utan det är mängder av gelé som har präglat min skalp. Jag vill att ni även lägger märke till "spike"-delen uppe på hjässan samt de platta delarna på sidorna. Stiligt! Och ja... det är en Iron Maiden-tröja.

Helt enkelt en ful djävla hockeyfrilla
Jag har alltså ingen aning om hur jag ska kunna förklara detta snedsteg. Det här är alltså skolfotot i 8:an. "En blöt hockefrilla går alltid hem!", var det så naivt jag tänkte? Vad är det som försiggår uppe på hjässan och i nacken? Hair goes wild!

Frisyrer är snygga när de är tjocka och lite lockiga
Tjockt och lite lockigt! Helt otyglad - out of control! Här är jag 17 år, och brydde mig antagligen inte om mitt utseende så mycket.


Det roliga är att jag tänkte tidigare idag: "Hmm... jag har haft ungefär samma frisyr i princip hela mitt liv.". Detta motbevisades ganska snarast.


Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag tycker fortfarande att frisyren i 8an är oslagbar!

2010-04-13 @ 13:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0