Bibelsajten

Hittade en überskoj hemsida på internet: Bibelsajten!

Här finns mängder av spännade information för både oss som är/inte är troende kristna. Roligast är det förmodligen för oss icketroende!

Frågelådan är att rekommendera! Här kan man finna personer som rådfrågar någon kristen tjomme på nätet om vad som är rätt och fel i kristen tro. Vi kan ta ett exempel:

Är del fel att ladda ner film och musik på internet?

Frågan handlar om det är okej för kristna att tanka ned film. Personen fick ett långt svar, som jag bantade ned till följande:

Om man vill sätta det i ett kristet perspektiv skulle jag säga att Jesus lär oss att vi ska leva ärligt och på ett sätt som välsignar andra. Jag finner att illegal nedladdning mest gagnar mig själv och inte andra, speciellt upphovsmännen.

Kan säga direkt att mitt svar hade sett lite annorlunda ut, ungefär så här:
Jesus levde innan fildelning existerade, din idiot! Följ de fucking lagar som finns, så är du en bättre person!

Som sagt, finns en del skoj där. Ta er en titt om ni inte har något bättre för er!

Men du...
Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0