Emeliesaknande tjackhora, nyligen hemkommen från Öland.

Hemma från Ölandsresan! Fantastiskt äventyr fyllt med royaliteter, rara damer, attackerande getter, liftare, smält choklad och en hel del andra skojigheter! Men istället för att beskriva det för er i textform så ska vi inom kort sätta ihop en liten film om resan. Men den lär dröja en stund till.

Men har jag bara fått med mig roliga minnen hem? Nej, min gode resevän Niclas var förkyld. Och med tanke på att man sällan var över en meter ifrån varandra så tyckte väl bacillerna att det var en klockren idé att hoppa över till mig.

Så, nu har jag smällt i mig lika mycket preparat som en holländsk tjackhora vilket har resulterat i en fantastiskt äcklig smak i munnen. Som tröst försöker jag trycka i mig tyskt gelégodis i hopp om att få smaken att försvinna. Så här i efterhand har jag upptäckt att det var en dum idé. Istället för att radera medicinsmakerna så har det blivit en snygg kombination av flödande smaker! Mums filibaba!

Vad händer i veckan? Ja du... jobbar natt tre nätter till. Sen är jag förhoppningsvis ledig. Så, i slutet av veckan (helgen, i folkmun) ska jag försöka spendera så mycket tid jag kan med Emelie, för hon tycker nämligen att det är en lysande idé att fly landet (läs: Katrineholm) och förflytta sig till den mest avlägsna orientaliska by som existerar (läs: Örebro). Vilket jag tycker är otroligt tråkigt. Men men... Det är väl sånt som händer. Man kan inte vara kvar i Kattnehålan resten av livet.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag läste ju rubriken som "Emelie, saknade tjackhora". Det var charmigt. Men apa, Örebro är ju typ en timma bort, skärp deh! Men snart äre fredag :*

2010-08-24 @ 22:54:51
Postat av: Sebastian Holmström

Haha! Jo, du vet att jag är grym på att välja komplimanger. Tjackhora är helt klart en av de bättre!



Stämmer bra, snart är det fredag. Och fredag kommer bli awesome!

2010-08-25 @ 07:52:11
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0