Reklamnunor!

Facebook. Vanligt förekommande ämne i min blogg? Inte så konstigt, det är en stor del av mitt internetanvändande.

De vill - så klart - ha mer och mer användare hela tiden. Till sin hjälp har de nu börjat gjort reklam för den s.k. vänsökaren. Där man hämtar kontakter från sin e-mailadressbok. Ja, det är ju en bra funktion! Men reklamen ser ofta ut som följande:



Ett gammalt välkänt reklamknep är att skylta med att kändisar gör/bär/äter någonting, då försöker man smöra in det hos det vanliga folket. Kolla här! George Clooney dricker vårt kaffe, gör det du också!

Men är det taktiskt att ta en Avenged Sevenfold- och ICA-dyrkande festprisse samt en smyghomosexuell blond toffel med förkärlek till isdansslagsmål som reklamnunor? Blir jag verkligen sugen på att använda funktionen när jag ser dessa Katrineholmskändisar? Tveksamt...

Nä, grabbar... ni vet att jag älskar er!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha jag döööör, spexdamp! "smyghomosexuell blond toffel" - underbaaaart, holmen

2010-08-29 @ 07:13:37
URL: http://lisagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Antio

2010-08-29 @ 13:03:31
Postat av: Anton

Kan inte rå för att jag är snyggast i världen!

2010-08-29 @ 13:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0