Naken och 20 år

Jag är född på 90-talet. 1990 - rättare sagt. Med en snabb koll kan man upptäcka att det är 2010 nu... Vet ni vad det betyder? Många av mina vänner, samt jag själv, har lyckats hålla oss vid liv i 20 år!

Det kan faktiskt vara så att jag har en god vän som fyller 20 år just denna dag. Ett fantastiskt stort grattis till Pontus Kinnander - naken och 20 år!

Det här hänt mycket de senaste 20 åren... jag ska nu gå igenom allt:
Allt? Nä... det kan jag ju inte göra. Det är ju massor! Men jag kan berätta att det är få sekunder jag ångrar, och att jag är toknöjd med mitt liv. Speciellt just i detta nu.

Det är ju visserligen mer en ett halvår kvar tills min födelsedag dyker upp. Det betyder att jag har ett halvår kvar som tonåring! Det är ännu inte försent att börja röka/snusa, dricka fulöl som man har stulit från sina föräldrar, sitta uppe till kl 04 utan anledning och sedan sova till kl 17, ändra kläd-/livsstil minst 4 gånger under tonåren, äta skräpmat 6 dagar i veckan, stå för 20% Coca Cola Companys inkomstkälla och andra spännande grejer som tonåringar gör. Snart är det villa, fru, barn och hund som gäller. Jag kanske talar för mig själv... men jag längar redan.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0