Dirty Dancing

Dirty Dancing. Jag har lyckats levt ett bra liv utan att sett filmen. Men jag har varit lite lost när samtalsämnet har dykt upp, samt är det en välberyktad film, så jag har väl sagt att jag ska ta mig i kragen och se den någon dag.

Den dagen har nu anlänt. Filmen har varit helt okej... ganska bra, faktiskt. Men kanske inte så där jättemycket att hänga i granen. Tills slutscenen! Av någon anledning vart jag rörd under slutdansen när "The time of my life" spelas. Strax innan kommer den kända frasen "Nobody puts Baby in a corner" och man känner att nu är någonting på gång! När det kända lyftet kommer så kommer jag på mig själv med att sitta och le och har känslan "Bra, Baby! Jag visste att du kunde!", trots att vilken idiot som helst kan förutse detta.

Dirty Dancing. Kanske inte the time of my life, men helt klart en bra rulle!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: R.F

DU ÄR BÅDE IDIOT CH JÄVLIGT FUL! jAG FÖRSTÅR ATT DU MÅSTE VÅLDTA FÖR ATT FÅ KNULLA.



hårda ord kan man tycka. Men det är ju ändå rune vi snackar om.

2010-03-10 @ 12:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0