En helt ny röst

Jag vet inte om jag ska be om ursäkt för alla filmklipp och bilder jag pumpar, eller om det uppskattas? Jag vet inte... men här kommer i vilket fall ett klipp till:



Som kanske de flesta känner till så har jag en lite för stark dragning till Disney. Framförallt Aladdin, som är en fantastisk berättelse, det skrev jag om i en av mina första inlägg - aja skit samma. Det har inget med det här och göra. Den här snubben är fantastisk! Nick Pitera heter han och är en grym sångare. Kanske inte med sin vanliga sångröst utan den som han använder sig av en minut in i klippet. Hör och häpna...

Om ni gillade den här kan ni även kolla in hans Journey - Don't stop believin'-cover. http://www.youtube.com/watch?v=9wceKiDBjFM

Men du...
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0