Facebook

Fantastisk sida! Den där Facebook, eller hur? Men jag tror att samtliga har stött på detta fenomen:

Mejl jag har fått från Facebook



Av mina numera 7663 mejl så kan jag tänka mig att hälften av dem är från Facebook! Det roliga är när man kanske i ovisshet har kommenterat någon stackares status och sedan försvunnit för en dag. När man kommer tillbaka till datorn så upptäcker man att några andra har haft en kilometerlång diskussion om något som man själv säkert anser är jätteväsentligt.

Det finns verktyg som man kan stänga av den här automatskickfunktionen. Men om man är inne på MSN samtidigt så får man upplysningar om när man får nya mejl, därav får man oftast en upplysning av när något händer på Facebook. Så då slipper man sitta febrilt med Facebook uppe hela tiden.

Man kan även använda sig utav googles mejl. G(ay)-mail tror jag att det heter. För där så samlar tydligen mejlboxen automatiskt alla mejl från samma person (eller företag: som Facebook) i en egen hög. Alltså slipper det bli rörigt i inboxen. Men det är för mesar.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anton

"Det roliga är", är världens bästa uttryck! Det har jag kommit på! Var helt klart först med det!

2010-03-12 @ 08:50:55
URL: http://succe.info/anton
Postat av: Holmström

Haha, oh ja! Det var ju du som instiftade det. Helt klart!

2010-03-12 @ 10:48:16
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0