Folk på internet fascinerar mig...

Google, en av världens främsta sökmotorer. Alla i princip som använder internet använder google. Jag är inget undantag.

När jag skulle leta upp någon - förmodligen nödvändig - information så glömde jag tillfälligt bort vad det var jag skulle söka på... I funderingens stund så trummade jag med fingrarna över tangentbordet och lyckades pricka i följande tangenter: "lkjh". Till min stora förvåning dök detta upp:

lkjh

Folk har alltså sökt på rent nonsens! Jag gillar framförallt kjhkjh med sina överlägset 148 000 resultat. Nog för att man som mig, bara slumpmässigt kommer emot tangenterna, men att faktiskt söka på - eller lägga upp data på nätet som innehåller dessa bokstavskombinationer är för mig ganska oförståeligt. Folk på internet fascinerar mig...

En annan mycket - MYCKET - intressant grej är att söka på "what are these". Börja med dessa tre ord och kolla sedan vad som dyker upp i förslagslistan.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0