Linslus + Sebastian = Sebbelus... Tillfällighet?

Jag nämnde för ett par inlägg sedan om "linslusar" och "kameraskygga". Jag undrade en stund i vilken grupp jag befinner mig i. Det tog inte särskilt lång tid innan jag listade ut var jag hörde hemma. Så, istället för att berätta det för er, tänker jag låta en bild tala om det:

Man själv är kanske en linslus? / Sebastian Holmström



Jag vill att du funderar på om du är en linslus eller kanske den lite mer tillbakadragna typen. Det kanske tillochmed finns något slags mellanting? Man kanske bara tycker det är halvskoj att vara med på bild.

Haha, en sak till som slog mig. Det är om man bläddrar igenom ett fotoalbum där man vet att man själv är med. Är det bara jag som lägger störst märke till bilderna på en själv? Man kanske skrattar mest hjärtligt åt de bilder där man själv - kanske ändå tillsammans med andra - spelar pajas. Nu kanske jag framstår som världens största ego, men "that's how it is" - som man brukar säga i staterna. Jag gottar mig gärna i andra människors miserabla bilder också, givetvis. Som denna bild:

Mina vänner och jag festar loss!


Jag tycker att vi alla tre gör en bra insats!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: nypan

men du e ju ganska överlägsen på den nedre bilden! haha

2010-03-01 @ 16:29:11
Postat av: Holmström

Jag tycker att vi alla har vår egna charm. Jag tycker t.ex. Mickes blick är helt fantastisk! Niclas glada utstrålning är heller inte att förglömma. :)

2010-03-01 @ 16:31:51
URL: http://www.varningfornoje.se/
Postat av: nypet

men du ser ju typ ut allt det på en o samma gång

2010-03-02 @ 22:08:35
Postat av: Holmström

Haha, tack då! :) Man gör så gott man kan...

2010-03-03 @ 01:07:45
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0