Lite knasig?

Hur vet man att man håller på att förlora förståndet? Är det när man försöker låsa upp cykeln med bilnyckeln? Och då menar jag inte att jag tog fel nyckel och försökte trycka in den i låset, nej då! Vi har en nyckel där man kan öppna bilen från avstånd, jag väljer att kalla det bluppare.

Jag tog alltså upp den här så kallade blupparen och riktade den mot cykeln i hopp om att den skulle låsas upp. Givetvis låstes inte cykeln upp. Jag kliade mig i huvudet och tänkte: "Hmm...?". Samtidigt förstod jag vad jag sysslade med och skämdes jättemycket och hoppades över hela mitt hjärta att ingen såg detta brutala snedsteg.

Sömnbrist AB

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0