Nu blir det kalas!

Min mamma är sjuk, så för ett par dagar sen så bad hon mig att handla. Snäll som man är ställer man upp och storhandlar åt sin sjuka mamma. Hon hade skrivit en fin lista som jag skulle ta med mig. Men strax innan jag åkte så sa hon: "Just det! Du kan ju köpa några frukostflingor också...".

Detta kanske anses vara en oskyldig kommentar för många. Men i min hjärna började kugghjulen rotera. Fria händer? Frukostflingor? Det kan bara betyda en sak!:

Vad är bättre än att äta kalaspuffar på morgonen?

KALASPUFFAR!

Jag har länge gått och suktat efter dessa socker- och honungstäckta puffarna. Nostalgisk sötma utan dess like. Äntligen fick jag chansen! Och jag tog den... och vet ni? De är ljuvliga.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: tillety

är det en öppnad kk jag spanar centimeter från frukostmackan? SKAM.

2010-03-26 @ 11:12:06
Postat av: Holmström

Haha, stämmer bra! Dagens KK.



Jag gillar serierna! Okej?

2010-03-26 @ 11:13:49
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0