Problem i vardagen

Jag försöker att inte skriva saker direkt ur min vardag. Gör jag det så svävar jag gärna ut i ämnet, jag skriver alltså inte ungefär så här: "Idag har jag varit på stan med min syster... vi drack te!", om jag gör det så kanske jag skriver ett stycke till om hur larvigt jag tycker det är att man dricker te. Men nu ska jag skriva lite om något som har bekymrat mig den senaste tiden.

Jag är medlem i Fest i K-holm som en del av arbetslaget. Jag vimmelfotograferar åt dem. Men på senare tiden så har mitt privatliv varit väldigt upptaget. Jag har kommit till ett stadie i livet då jag vill utveckla mitt sociala nätverk, och nu har jag hittat en grupp med jättebra människor som jag gärna umgås med så mycket som möjligt. Och vi hittar på diverse aktiviteter på kvällar och helger.

Detta resulterar i jag måste avböja diverse förfrågningar från Fest i K-holm. Jag vill jättegärna vara en del av denna idé. För det är en fantastisk organisation och jag tror jag både kan bidra med mina kunskaper, samt ta för mig om vad de har att erbjuda. Det är till exempel bra för mitt CV: säga att jag vimmelfotograferar.

Så, varför inte dissa vännerna någon gång och ändå ställa upp på Fest i K-holm lite då och då? Jag försöker... verkligen. Men att umgås med dessa människor är något som verkligen gör mig lycklig. Och lycka... det vet vi ju... är meningen med livet.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anton

Kärlek sebbehäst! KÄRLEK! Det känns här pekar på mitt hjärta och gör i samma veva en pervers rörelse med tungan PUSSPÅRE!

2010-03-17 @ 12:49:46
URL: http://succe.info/anton
Postat av: Holmström

Haha, ja... eller hur! Förstå vilka uppoffringar jag gör för er skull.

2010-03-17 @ 12:51:21
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/
Postat av: Holmström

Du är störd, btw!

2010-03-17 @ 14:15:53
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0