Rasismen i Sverige - dold eller ej?

Är du trött på att se Sverige förfalla? Är du trött på att Sverige bedriver en ohållbar flyktingpolitik? Är du trött på att svenska medborgare måste anpassa sig till andra religioner, så som islam, via moskébyggen etc? Tycker du att det är fel att en flykting som ALDRIG arbetat i Sverige har en större månadsinkomst än en pensionär som jobbat i hela sitt liv? Ska man inte få säga som det är, och hur man tycker och känner utan att bli kallad rasist?

Ja, det här var ju givetvis inte mina ord. Snarare så skrattar jag rakt igenom hela texten. Jag gillar framförallt delen med: "Är du trött på att svenska medborgare måste anpassa sig till andra religioner, så som islam, via moskébyggen etc?". Och med Sverige, menar du då Kristendomen? Nähe? Du gillar inte Kristendomen... men... varför är det då tillåtet att bygga kyrkor men inte moskéer? Sist jag kollade var det få svenskar som faktiskt var troende kristna, men ingen gnäller på att det står en kyrka på Norrköpingsvägen?

Haha, men vadå: "Ska man inte få säga som det är, och hur man tycker och känner utan att bli kallad rasist?", tycker du vissa saker så är det den gruppen du tillhör! Tycker du att alla invandrare är skithögar och inte ska ha några möjligheter... då är du rasist! Varför ska du då inte bli kallad för det?

Men du...
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0