En dag i mitt liv

Nu ska ni få lite direkt infomation om mitt liv. Rättare sagt om gårdagen. En dag, fylld med olika och spännande människor.

Jag vaknade och småumgicks med min mamma en stund. Jag blev senare upphämtad av min far och Marianne för att åka på ett litet besök till farmor. Olyckligvis var jag lika trött som han den där pömsiga kortväxta snubben i Snövit. Så under förmiddagen kunde jag lätt mistas för en zombie. Men det ordnade upp sig när jag fick en liten blund i farmors soffa. Det var skönt...

Sen var det hem, ombyte och sedan iväg och träffa lite fler folk. Mina goda vänner Niclas, Mikael och Sandra. Tillsammans beslutade vi oss för att äta på Olympos, men där var det tokmycket folk... så det blev Verona istället. Jag tror att våran servitris hade sitt livs värsta kväll, då hon blev utsatt för diverse konstiga situationer. En specifik händelse så kan det ha varit mitt fel. Jag satt och SMS:ade och såg inte riktigt att hon kom. Jag och mina vänner hade talat om att äta efterrätt, så vi ville att servitrisen skulle dyka upp. Men när jag tittade upp så stod hon där och jag kläckte ur mig följande: "Hallå där!" Med överdriven entusiasm och ovanligt högt. Det hela brast ut i skrattfest och servitrisen lämnade rummet illa kvickt. Jag skämdes en del... Kanske lite mer än en del...

När den extremt mysiga middagen var över så var det dags att ta sig vidare. Jag åkte hem till Lisa Tilly där Maddn och Lisa satt och tittade på Melodifestivalen. Jag joinade in och det var lugn och trevlig kväll. Lagom slapp. Jag hade förmodligen inte orkat något mer livat... så antalet folk och stämningen kunde faktiskt inte bli mer perfekt. Vi kollade på Beck och äntligen fick jag svar på vem Rune Fjällgård är (tillägnat Elin).

På vägen hem hade jag fått reda på att Pontus och Anton skulle knalla ned till stan från en fest. Trevlig som man är vill man givetvis hjälpa följande herrar att nå staden på mest behagliga vis. Så, jag bestämde mig för att skjutsa dem. När jag möter upp dem så är det första som händer att Anton gör världens vurpa och slår i marken. Följande bilresa bestod av att Anton satt och gnällde över att han hade ont och Pontus vrålade lite grejer om... ja... "Wöoöow!".

Lagom spännande dag!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0