Vänner, man kan inte annat än älska dem

Vänner... man kan inte annat än älska dem. Jag har tidigare haft smeknamn som Holmström och Holmen men denna era tycks vara över. När mina vänner upptäckte att jag trivdes bra med dessa smeknamn så var det givetvis dags för förändring. Det började med att de kallade mig för Sebbe, ett smeknamn som jag har traglat mig förbi för länge sen. Jag avskyr att bli kallad för Sebbe av mina vänner. Speciellt när de säger det på ett speciellt sätt: Sebbääh!

Jag vantrivs med mitt nya smeknamn och detta används som någon slags livskraft - ett bränsle - för mina vänner. Min misär får mina vänner att gå igång. Och det slutade givetvis inte där! Nej då! Då tänkte de efter noga: "Hmm, vad är det Sebbääh avskyr mest i världen? Just det! Hästar!". Därefter av någon djävulsk anledning blev det Sebbehäst. Hur snällt är det, egentligen? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Är jag verkligen en sån hemsk människa?

Vänner... man kan inte annat än älska dem.
...eller?

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0