Stora förändringar på gång... igen...

Nä, det här med modeblogg fungerade inte ens nästan. Det var lite synd, men jag kände direkt att jag tappade suget! Det kanske ni har märkt, med tanke på min frånvaro? Men jag har ett sista tips som jag körde på ganska nyligen:
- Mjukisbyxor från Team Sportia
- Urtvättad Iron Maiden-t-shirt
- Vita Lacoste-skor
- Kavaj av märket SIR
...samt toppat med ett par solglasögon.
Ha detta på beachen '10, och ni blir oemotståndliga!

Men men... vad ska jag göra istället för mode? Mode är ju ändå ett tema som jag känner att jag behärskar. Vad är jag annars riktigt bra på? Matlagning, såklart! Åh, vad dum jag är... att jag inte kom på detta tidigare.

Jag kan bjuda på ett schysst frukostrecept på en gång:

1. Köp ett paket Friggs Echinacea


2. Ta ett vanligt glas och fyll det med vatten (här gäller det att vara noga med att inte ta fel storlek på glaset... då smakar det äckligt. Det måste vara ett vanligt dricksglas - varken shot- eller ölglas)
Fyll ett glas med vatten

3. Ta ur en brustablett från Echinaceaförpackningen
Friggs Echinacea brustabletter

4. Lägg den i glaset
I ett glas med vatten
Nu ska man vänta tills tabletten helt blir upplöst. Det här kan ta en stund... Så under tiden kan du t.ex. ställa tillbaka Echinaceaförpackningen i hyllan där du tog den ifrån.

5. När brustabletten är upplöst så är alltså frukosten färdig. Nu kan du avnjuta den i solljuset tillsammans med en Katrineholmskuriren vid din sida.
i solljuset

Snabb och enkel frukost! Tar ca 45 minuter att tillaga, samt förbereda. Rekommenderas starkt!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0