Arristantvaktutbildning - spänning och nervositet

Jo då, imorgon smäller det! Då börjar min arristantvaktutbildning. Klockan är för tillfället strax över 22, alarmet står på 06:45. Dessvärre är min dygsrytm lite vrickad just nu, så jag tvivlar starkt på att jag kommer att somna nu direkt. Men jag hoppas att jag får tillräckligt med sömn för att inte bli en hjärnätande skräckvarelse.

Det är med blandade känslor jag går in i det här arbetet. Jag har ju arbete, så det är inte så mycket som står på spel. Men man vill ändå prestera maximalt när det gäller nya arbeten! Samma sak med spänningen... jag är väldigt nyfiken och spänd på hur det kommer att bli, men samtidigt ganska nervös. Vi får väl helt enkelt se!

Usch! Emelie har varit här under dagen. Och varför jag skriver "usch" är givetvis inte för att jag vantrivs med hennes sällskap. Utan det är för att varje gång vi tar avsked så mår man lite lite dåligt. Ärligt talat, trodde inte jag skulle känna så här när vi började träffas... men nu är jag verkligen riktigt kär! Lite ovan känsla... lite ovan med det här med förhållanden i övrigt också. Hoppas jag inte gör alltför mycket fel!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0