En fighter!

Nästa vecka har jag min arristantsvaktutbildning. Kommer nog bli ganska kul! Då får man lära sig att slåss... massor! Typ halva dagarna går åt till självskydd. Såatte... krogslagsmål kommer bli som plättar i framtiden!

Är dock lite nervös över en grej. En konversation mellan min mamma och Herr Sundström (yes, Davids farsa - som tydligen håller i delar av självskyddet).
Mamma: Kommer det bli jobbigt?
Lasse: Nä, eller... har han kondition?
Mamma: Inte ett dugg! (sant!)
Lasse: Okej... han kommer att dö.

Men jag tror det ska gå bra. Får hoppas på att det är kul så att man inte tänker på att det är jobbigt.

Så, mitt nummer är 0763 077 219. Ring mig efter nästa vecka om ni behöver en personlig bodyguard!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anton

HAHAHAHA

2010-10-12 @ 17:50:32
Postat av: isabella

vi fick göra massa sånt i lumpen. det är skiiitroligt!

2010-10-12 @ 18:01:21
URL: http://bellabred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0