Eskalering utan dess like

Jag ska nu dela med mig av ett flertal facebookuppdateringar som anlände under en kväll av (lite lätt otippat):
Martin Gustafsson

Fem timmar sen:
nej nu glömmer vi all skit som hänt på planen ikväll och dränker våra sorger...eller nej inte det heller...Vi tar en öl till för att det är gott och för att vi faktiskt har trevligt trots förlusten!

Fyra timmar sen:
nej men nu börjar det spåra här...Ni vet vilka ni är....som jag vill höra av just nu!

Två timmar sen:
There's no tomorrow! Jag bryr mig inte ikväll kör jag mitt rejs!

Ungefär en timme sen:

Totalt kaos ikväll!!!


Ordet eskalering har aldrig förut varit så passande! Haha, jag tackar för den, Martin! Ibland är du bra skoj...

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0