Jag är jävligt cool, egentligen...

Idag har jag jobbat. Inte på Udden. Utan i Katrineholms polishus som arrestantvakt. Det var skojigt!
Jag fick ha uniform... jag gillar att ha uniform. Jag är cool i uniform!

Under tiden jag bar min uniform så fick jag rasta en hund... en schäfer. Jag kände mig häftig. Wannabe plit/aina/snut, liksom!

Måste passa på att önska Emelie grattis. Hon fyllde 22 år igår. Hah! Vet ni hur tufft det är att ha en flickvän som är tjugotvå när man själv är tjugo? Inte?! Asatufft, är det!

Något som är mindre tufft är att denne flickvän har ägt en ACAB-tröja och har gjort en hatlåt mot de som är födda 1990. Känns ju bra!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

du, den tröjan är skitsnygg! synd att du inte kände henne på cheap cancer-tiden, den låten var jävligt bra ska jag säga dig ;)

2010-10-31 @ 08:53:15
URL: http://lindarasberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0