Spotify

Sitter här och lyssnar på musik via Spotify och följande tanke slog mig: vafan... varför kommer det aldrig någon reklam? I samma ögonblick kom jag på att jag har ju för fa-an införskaffat mig Premium! Bra grejer... men ärligt talat saknar man de störande avbrottet mitt bland Ted Gärdestad och Scorpions!

När vi ändå är inne på ämnet! Bra grejer det här också:
Kvalitet

Bäst just nu:
The Ark - Disease
Richard Marx - Right here waiting
Ted Gärdestad - Så mycket bättre
Scorpions - Wind of change

Va, just nu?
Tänker ni... men ja! Bara för att låtarna inte är nya, så betyder det inte att de råkar vara aktuella och bra just nu.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag synar din lista med skit, och höjer med en värdig lista:



Calvin harris - I'm not alone

DJ Fresh - Lassitude

White Stripes - Blue Orchid (High contrast remix)

Swedish house mafia - One (Netsky remix)

2010-10-17 @ 23:41:18
Postat av: Oilow

Jag saknar min franska Spotifyreklam... det var en rolig period när mina inställningar hade spåra ut en aning :)

2010-10-18 @ 08:30:41
Postat av: Oilow

Förresten måste väl jag slänga upp en topp fyra(varför inte fem?), just nu, jag också:



* Imperiet - Ballad om en amerikansk officer

* Timo Räisänen - Outcast

* Laleh - Bjurö klubb

* Ulf Lundell - Katt i fönstret

2010-10-18 @ 08:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0