Sött!

Varning, ännu ett Emelie-inlägg.
Har spenderat några dagar hos flickvännen. Olyckligtvis har jag känt mig ur form dessa dagar, rent fysiskt. Har haft huvudvärk, yrsel och framförallt dåligt med energi. Men... egentligen gör det inte så mycket. För ingenting känns så naturligt som att vara i närheten av Emelie. Även om man kanske inte blir så där spexigt glad och pigg, så får man ändå en värmande känsla i kroppen. Sen är det väl kanske inte så där jädra kul för henne att umgås med en kramsjuk zombie.

Vi har varit ihop i lite över en månad nu. Wow, tiden går fort när man har roligt. På vissa plan har man inte riktigt förstått det ännu. Smyglyssnade lite på ett telefonsamtal som Emelies syster hade: "Har varit och shoppat med syrran och hennes kille.". Det kändes konstigt men extremt bra att höra. Jättetrevligt!

Kolla bara vad söta vi är tillsammans:

Min kära flickvän Emelie och jag

Jag och min vän Niclas hade en konversation om specifika delar som man gillar hos tjejer. Han kom fram till att doften var väldigt viktig. Sen frågade han mig om jag hade något specifikt som jag gillade hos Emelie. Jag vart först ganska mållös... sen började jag fundera. Jag älskar ju hur hon doftar. Jag älskar hennes humor. Jag älskar hennes personlighet. Jag älskar hennes utseende. Jag älskar hur hon ler. Jag älskar hennes blick. Jag älskar hennes trygga och mjuka närhet... något specifikt? Jag kunde inte svara på den frågan.

Nä ni, nu kom min mamma upp. Nu är det nog dags att gå och lägga sig! Godnatt på er. Just det! Har även lagt in en liten länk till hennes blogg här i kolumnen till vänster. Ta er en titt!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0