Man vill ju va gla', va! Äru gla'?

Så där ja, nu ska jag föra över lite positiv energi till er där ute!

Idag trodde jag att jag skulle få vakna till ljudet av min idiotiska ringsignal till mobiltelefonen - alltså att jobbet skulle ringa. Istället ljöd tonerna av min alarmklocka, som aldrig tidigare har varit så underbara. Yes, ledig idag!

Anledningen till varför jag har ställt alarmet är för att jag ska lämna blod idag. Blir första gången för mig! Det ska bli oerhört spännande. Jag tycker att det är en god gärning, och jag älskar att göra goda gärningar... jag tycker om att vara en god människa. Lyckas väl inte skitbra alla gånger... men jag vill gärna intala mig själv att jag försöker.

Igår träffade jag grabbarna, Anton och Pontus. Gud vad jag brutalt har saknat dessa människor. Helt fantastiska personer! Konsten att drägga ur har aldrig varit lättare kring dessa grabbs. Nästa gång blir väl om två månader, när Pontus har jullov. Så, det gäller att suga åt sig den här energin så man klarar sig till nästa gång.

Och med tanke på att jag är ledig idag så passar det väl sig inte bättre att jag åker och hälsar på flickvännen. Och hon gör verkligen mig genuint lycklig!


Så... just nu är jag helt enkelt galet gla'! Jag öppnade gardinerna med ett leende och möttes av solljus! Jag visslade på väg till toaletten för att lätta på morgonurinet. Jag är helt enkelt så jädra gla' nu, va! Tänker unna mig en brutalt bra frukost! Puss på er!

Men du...
Ha en fantastisk dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Som om dina vanliga superfrukostar brukar vara dåliga? Det är ju som att va i himlen föfasen! Älskar mat liksom.

2010-10-25 @ 10:01:35
Postat av: Sebastian Holmström

Sant! Jag brukar tycka om att äta rejält med frukost! Fint skare va! <3 Mat, love that shit!

2010-10-25 @ 10:03:37
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/
Postat av: elin

hoppas ni dräggade ur ordentligt!!

2010-10-26 @ 04:20:46
URL: http://newberghs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0