Äkta kärlek och äkta vänskap

Ni ska få ta del av en konversation mellan mig och min goda kamrat Mikael, varsågoda:

Sebastian Holmström säger:
Hehe, då kan du även få se mig när jag är kär... kommer troligen vara en annorlunda upplevelse för dig.
Ohlsson [Alone, confused and scared.] säger:
Du är helt annorlunda när du pratar om henne
Och jag gillar vad jag ser
Det är därför jag är så engagerad i er två
För det är första gången jag ser dig helt 100% genuint GLAD, så det är fett awesome för mig som polare att se dig så
Sebastian Holmström säger:
Haha, du har så rätt min vän. Jag brukar oftast se mig själv som en ganska glad och postiv kille... Men jag har egentligen alltid känt ett litet tomrum någonstans. Och tro mig, detta är fyllt! Till 1000%! Jag är så förbaskat lycklig att det knappt går att beskriva!
Ohlsson [Alone, confused and scared.] säger:
Det är det jag menar!
Seriöst, det är skitroligt att se, bro.
Sebastian Holmström säger:
Haha, tack som fan! Känns otroligt skönt att höra.
Ohlsson [Alone, confused and scared.] säger:
Det är väldigt sällan man får se en polare vara 100% lycklig , och när jag ser dig så glad så känns det så jävla glatt. För även om det blivit lite tight med att träffas på grund av jobb så är du troligtvis fortfarande min main-bro


Yes, jag har ju gått och blivit pojkvän! Ingen som har missat det? Bra! För i såna fall skulle ni vara odugliga. Har ju nämnt det ett par gånger trots allt. Men anyway! Jag har tydligen gått och blivit genuint lycklig av detta. Måste passa på att skänka en hyllning till min och Mikaels vänskap också. Bra snubbe det där!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Micke

A bro's gotta do what a bro's gotta do!

2010-09-09 @ 10:11:27
Postat av: Emelie

Vad bögigt.

2010-09-09 @ 14:51:10
Postat av: Emelie

Men du är fin.

2010-09-09 @ 22:51:09
Postat av: Micke

Jahopp, där fick jag ta över bögfacklan, nice.

2010-09-11 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0