Den lilla sjöjungfrun

Jag och min syster satt och plöjde igenom lite Disneyfilmer. När vi kom till Den lilla sjöjungfrun - som för oss båda är en nostalgisk favorit utan dess like - så vart jag oerhört förvånad över en sak. Slutet är fruktansvärt hemskt! Kolla bara in det här klippet:



Seriöst, vågade man titta på sånt här när man var liten? Man mår ju lite dåligt av det i nuläget, jag vågar inte ens tänka på vilka tankar och känslor man hade kring detta missöde vid barnsben! Usch, vad hemskt...

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe det finns nog nåt hemskt i dom flesta (gamla) disneyfilmerna ;P

2010-09-02 @ 11:08:27
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Maritha

Med tanke på hur hemsk den riktiga sagan är så är den där pk.

2010-09-02 @ 11:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0