Hej då!

Dagens mammakonversation.
S: Jag lämnar nog mobilen hemma, eller iaf i bilen.
RM: Va? Varför ska du lämna den i bilen?
S: Varför ska jag ha med mig den?
RM: Ja, kanske skicka någon bild till Emelie eller nåt...
S: Så, du menar att jag ska skicka MMS från Mallorca? Vet du hur dyrt det kommer bli?
RM: Ja, inte fan kommer det gå på 19 000:- iaf!
(Löning på måndag)


Så, snart bär det av! Och så ni vet, mobilen ligger kvar i Sverige. Så nu förväntar jag mig att jag får många trevliga överrasknings-SMS när jag kommer hem. Ni kan ju ringa ett par gånger också, men ni lär bli förvånade om det är någon som svarar.

Hej då! Ha en fantastisk vecka! Vi hörs på fredag eller nåt...

Men du...
Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0