Något utspårad konversation?

Nu ska ni få ta del av en något utspårad konversation mellan mig och min vän, Niclas. Enjoy!


Niclas:
Hallå där! Hur är det med förkylningen, och hur är det med dig? Du är skyldig mig 320 spänn! Behöver de för att köpa tapeter. Ha en bra dag.

Sebastian: De har du redan fått. Eller bör ha fått iaf. Jag skickade dessa den 24 augusti. Det är undertecknat "sextjänster" så, du kanske blandar ihop den med dina andra beställningar?

Niclas: Titta där ja. Låg mellan nya Dildomodellen Black34x och den senaste horbetalning. Tack tack.

Sebastian: Ofta du har den nya Black34x? Den är ju tokexklusiv! Hur fick du tag i den? Måste kostat massor?

Niclas: Bara det bästa duger! Jag hitta den på blocket, knappt använd! Kosta väl typ två månadslöner.

Sebastian: Jaså? Bättre begagnad, alltså? Undrar om man kanske skulle ta sig en titt på tradera, där kan man ju göra riktiga fynd!

Niclas: Ja för fan, det är som med EU-mopeder blir bara bättre ju mer inkörda de är! Akta dig för den koreanska fejkmodellen (Black-Fu34x) bara! Gjord i plywood, inte skönt.

Sebastian: Nä, jag gjorde den tabben med förra modellen Black17x. Sticker nåt så in i helvete!


Ja, och frågan vi alla ställer oss: finns det verkligen någon som köper begagnade sexleksaker på internet? Givetvis kollade jag upp om det fanns och jag hittade den här lilla intressanta annonsen:
Kentåkes glasdildo

Skulle du vilja köpa en glasdildo av någon som kallar sig själv för Kentåke från Tomelilla? Bra det där med glas dock... som Kentåke skriver:
"en  snygg  o  skön  glasdildo  som man kan  värma  eller kyla  .lätt  att  hålla  ren  .snygg  som  prynad .  verkligen  en  skön  lekkamrat".

Man kan alltså använda den som prydnad? Fa-an vad nice!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Utropspriset på 167(?!) kr känns ju helt överkomligt.

2010-09-01 @ 11:25:43
Postat av: Lollo - the one and only

Bara ÄLSKAR din humor! =)

2010-09-01 @ 19:43:00
URL: http://lollotheoneandonly.blogspot.com/
Postat av: nilE

haha, skön utspåring ändå.

2010-09-02 @ 04:47:50
URL: http://newberghs.blogg.se/
Postat av: Sebastian Holmström

Emelie: Eller hur! Tycker det låter som ett ypperligt pris. Så jag la in ett litet bud.



Lollo: Hehe, tack du! Kul att stå till tjänst.



Elin: Jo då, vi är sköningar! Du har väl inte glömt det?

2010-09-02 @ 10:33:12
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, roade mig just med att översätta denna konversa till engelska med google translate...lite taskig kvalle på vissa spexiga ord men annars så gick mitt efrort helt klart hem1 man tackar!

2010-09-03 @ 03:38:59
URL: http://lisagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Sebastian Holmström

Lisa, Haha! Jag gjorde också det. Tack för tipset! Vart ju kanonkul!

2010-09-03 @ 17:30:26
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/
Postat av: nilE

haha, klart jag inte har! Helljus inandning

2010-09-05 @ 07:24:18
URL: http://newberghs.blogg.se/
Postat av: Caroline

hahahahaha andas in hahahahahaha Nu gjorde du min kväll:D

2010-09-06 @ 00:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0