Byta stil?

Det här med bloggandet alltså... jag försöker ganska ofta skriva lite mer artikelliknande inlägg om ganska opersonliga saker. T.ex. trolldeg, ölspel och lilla sjöjungfrun. Anledningen till detta var för att jag trodde att det skulle uppskattas mer än om jag skriver om saker direkt tagna ur mitt liv. För hur kul är det att sitta och läsa hur kul/tråkigt jag har haft på jobbet eller hur mycket jag älskar/hatar vissa personer?

Tydligen ganska mycket. Jag har fått många fler kommentarer på inlägg som har varit ganska personliga. T.ex. glasdildo, kärlek och tofflor. Så, att folk tar sig tid att kommentera sådana saker måste ju någonstans betyda att det är mer intressant. Så, ska jag bli lite mer personlig? Äh, känner att bloggandet snart kommer dala, så tror inte det spelar någon roll om jag byter stil nu.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Benny

Ja, jag vill läsa mer om din flickvän, hon verkar vara så himla härlig!

2010-09-22 @ 20:26:51
Postat av: Anonym

haha, jag skulle gärna se flera inlägg i stil med glasdildo. underbart roligt, t.o.m. sådär nördigt kul.

2010-09-23 @ 04:21:37
URL: http://lisagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0