Easterpynt

Nu börjas det!
Andra plats på favorithögtidslistan.
Påsk! (Ja, påsken är så härlig att det är värt att skrivas i fetstil.)

Idag påskpyntas det.
Jag antog mig den stora äran att dekorera husets hjärta...
min favoritplats i hemmet...
det absolut viktigaste av allt...
jag presenterar:

KYLSKÅPET! (Ja, kylskåpet är så härlig att det är värt att skrivas i fetstil OCH versaler.)
Ett påskpyntat kylskåp

Ignorera bilderna på Adnan. Nu är det de här klisterlapparna med kaniner och diverse ägg som ännu inte har fått smakat på vreden hos en kaviarmacka som är det viktiga.

Märkligt koncept, de här klisterlapparna. Är dessa någon slags utvecklad version av den klassiska kylskåpsmagneten? Kan man utveckla konceptet ytterligare? Ett eget tryck, stort som hela kylskåpsdörren, kanske? Tänk dig min fina nuna uppressad över hela kylskåpsdörren. Det hade varit nåt va?

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Liftvakt

HAHAHA! "Kan man utveckla detta ytterligare?". JAA, det kan man. Jag vill ha din nuna på min kylskåpsdörr i korridoren, Holmen. Lite som ett hyllningsinlägg, fast kylskåpsdörrshyllning då ;) Undrar om det skulle vara uppskattat bland övriga korridorsboende? Tror så.

2011-04-16 @ 16:43:19
URL: http://lisagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Sebastian Holmström

Haha, jag har oerhört svårt att tro att min nuna skulle tillfredställa de andra i boendet. Kanske att man skulle dela ut ett lätt skrockande i början, men inom en vecka tror jag att mitt ansikte skulle vara prytt med repor och dylikt.

2011-04-16 @ 19:12:00
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0