Gårdagen!

Igår var en händelserik dag. Dagen började med en rejäl utmaning för hjärnan. Jajeböj, det blev visst högskoleprovet igår. Om det gick bra? Nej.

Men det känns ändå ganska bra. Vetskapen om att om man gör bort sig fullständigt så har man bara slängt 350:- i sjön, men inget mer. Du har egentligen inget att förlora, bara att tjäna. Så jag är nöjd över att ha gjort provet överhuvudtaget.

På kvällen vankades det festligheter. Åker från Örebro, direkt hem till Micke, hämta honom, hem till mig, duscha, ta en grogg, över till Sofie där det var... håll i er nu... klassreunion!

Här skulle man ju kunna ha slängt in en bild från festen, men några sådana har jag inte. Så, för att illustrera vilka som var på festen har jag gjort följande:


Klassfotot från MPLO3 2009



Fastän vi inte var så många, så var det väldigt trevligt. Sofie, du är en fantastisk människa. Lysande initiativ! Och du höll uppe kvällen. Gillart!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: trapphusarN

ofta så många inte kom! Hoppas på en tilll VAA. Och då kommer jag nog köpa med något så festligt som salta pinnar. mhaha.

2011-04-07 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0