Helt enkelt lite bättre?

Ni som är observanta har säkerligen upptäckt följande: Sebastian Holmström - Helt enkelt lite bättre. Du kanske undrar varför? Här kommer en punktlista på varför jag helt enkelt är lite bättre än dig:


Jag...
  • ...jobbar för polisen/staten.
  • ...har jobbat med välgörenhet.
  • ...har världens bästa flickvän.
  • ...är blodgivare.
  • ...ser kanske inte så jädra bra ut, men är charmig ändå.
  • ...har en musiksmak utan dess like.
  • ...är kanske världens bästa/värsta bilförare.
  • ...luktar alltid gott.
  • ...tror inte på riktigt att jag är bättre än dig. Jag gillar dig.
Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag myste innerligt när jag klickade mig in och såg att din blogg är i full färd igen. Lika fantastiskt som flens slogan!

2011-04-12 @ 17:16:52
Postat av: Nina

Du är för skön. Gillar din blogg skarpt :)

2011-04-12 @ 21:55:43
URL: http://tjejmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha, grappen ovan riktigt "myste", åh underbart. Denna blogg är ungefär lika bra som Vingåkers och Flen(S) slogans tsm: "Vingåker - en kommun" + "En kommun - Flen" wow...

2011-04-12 @ 22:43:33
URL: http://lisagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0