Mammas födelsedag på söndag

Har precis slagit in presenter till mamma som fyller år på söndag. Själva inslagningen? Ja, jag tycker att personen som myntade uttrycket "det är tanken som räknas" förtjänar alla pris i hela världen, samt bli hyllad som messias.

Mammas födelsedagspresenter
Det är lite Cheerleader effect (google is your friend) på den här bilden.

Ja, nu kanske det också råkar vara julpapper.
Och juletiketter.
Och julstjärnor.

Som sagt... det är tanken som räknas.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tilleyponken (f)

FAN, vad stolt jag blir! Lite pappa Bottse känsla på mitt uttryck --> "FAN vad dum du är!" hihi. Men jag tkr det ser jättebra ut!

2011-04-15 @ 21:43:05
URL: http://lisagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0