Överraskas utav en spya i sängen

Godkväll, världen! I sann Jimmy Jansson-anda.

Igår gled jag över till hufvudsta'n och stannade där till denna dag som vi kallar söndag. Vistelse hos broder med sambo och kid var planen. Det första jag blir informerad om - innan jag ens hinner gå in i broderns lägenhet - är då en händelse som skall avnjutas in i sista detalj.

För något år sedan var jag och Christoffer ute på Stockholms partyställen. Jag avslutade hur som helst kvällen med en vomering i sängen utan uppvaknande. Diverse madrasser och dylikt har fått ersatts av helt nya på grund av min skadegörelse.

Natten till lördag gjorde min bror likadant. Att överraskas utav en spya i sängen på morgonkvisten har numera blivit en familjeangelägenhet. Jag är nöjd.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0