Dagens tips, dagens tips, nanana dagens tips!

En dag som denna snurrar tankarna runt konceptet "tips". Sådana som man kan läsa i tanttidningar och överallt runt om i bloggvärlden. Då tänkte jag att kanske jag skulle komma med något eget litet tips till dig som läser i detta nu. Men efter en stunds eftertanke kom jag på följande...

Jag har absolut ingenting som jag kan bidra med. På riktigt.

Mat?
Ja, Max funkar alltid.

Musik?
Nej, det kommer du ändå att hata.

Film?
Det är inte direkt Det sjunde inseglet som ligger på topplistan.

Mode?
Tror inte att jag har en särskilt inspirerande klädsmak.

Filosofi?
Har inte tänkt på "Meningen med livet" sen gymnasietiden.

Politik?
För oinsatt.

Ja, du ser! Det ser lite glest ut det här med tipsen. Men om jag kommer på nåt, då hör jag av mig.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0