Blåser det här inne? (Hint: fläkt?)

Det här blir man ju bara för glad av! Den härliga bloggen sebastianholmstrom.blogg.se har alltså ett par läsare som uppskattar en. Det är otroligt härligt!

Smsa Låna  ([email protected]) om Anton "Salta Pinnen" Högsander:
För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

och

Freja  ([email protected]) om Insekt gör ljud - med penisen:
Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

Det här är ju så härligt så man dör!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0