Ludvikaveckan

Här förundras det över favoritbloggarens frånvaro.
...var är han?
...varför skriver han inte?
...varför odlar han ingen mustasch?

Jag har nämligen varit i Ludvika en vecka nu. Anlände hem idag, faktiskt.
Trevlig vecka med familjen. Även Emelie var med halva veckan, det var väldans härligt. Fullspäckat med fiske, sällskapsspel, tv-spel, bad och annat skoj!

Kortspelet UNO Sebastian Holmström

Här spelas det UNO för fullt. Bjussar på en toplessbild, bli inte alltför till er nu!

Sebastian Holmström är ute och fiskar

Fiskedags! Kan säga att det inte gick så bra. Fyra timmar, hundratals bottennapp och ett och annat fiskespö i sjön. Bra kväll!

Men visst har ni saknat mig? Och nu är jag tillbaka! Som ni har längtat.

...och det där med mustaschen, det är för att jag inte kan.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0