Så här är jag!

Har kommit in i en strålande narcissistisk period i livet.

Jag läser igenom mina gamla blogginlägg som jag skrattar åt.
Jag kollar på bilder på mig själv och tänker: "tänk... att även jag skulle växa upp och bli en stilig karl!".
Och alla vet att män åldras med värdighet. Vi blir bara snyggare och snyggare för varje år som går.
"Jag har allt"-tanken slår mig även då och då.

En lycklig, stilig och godhjärtad man med gott självförtroende. Intelligens ej obefintlig och humor likaså.

Sug på'n en stund! Det skulle kunna stå i min dejtingprofil.
Men nu behöver jag ingen dejtingprofil. För jag har allt!
Flickvän, inkluderat alltså.
Men... jag har ju ingen dejtingprofil... då har jag inte allt?
Skit också...

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0