Dålig ansambell med schärnor ikväll.

Tittade på "Klockan åtta hos stjärnorna" tidigare idag. Minns inte riktigt vilken tid det gick, men det var nu under kvällen i vilket fall. Höhö.

Detta program är alltså någon slags utvecklad version av "Halv åtta hos mig", fast med fyra stycken svenska kändisar. Kul programidé, och väldigt underhållande. Dock! Vart jag lite besviken på kvällens ensemble:
Mustaschsångaren, Ralf Gyllenhammar.
"Komikern", Zinat Pirzadeh.
Matglada, Anna Book.
samt radiomuppen, Fredrik Birging.

I mina ögon ganska tråkiga kändisar. Så, istället för att bara sitta och gnälla - som den svensk man är - så tänkte jag också skriva ett par egna listor på schyssta gäng som skulle kunna bidra till en underhållande måltid. Här kommer de:

Järnlevergänget
Thorsten Flinck
Mikael Persbrandt
Ulf Lundell
Plura

Nördgänget
Tore Kullgren
Erik Ekstrand (you know... från Erik och Mackan)
Fredrik Wikingsson
Henrik Dorsin

Filosofgänget
Thomas Di Leva
Roger Pontare
Björn Ranelid
Bob Hansson

Politikergänget
Carl XVI Gustaf
Linda Rosing
Jimmie Åkesson
Birgit Friggebo


Så där ja! Givetvis gör vi en finallista av alla som toppar förekommande listor, vilket ger:

Den ultimata listan
Thorsten Flinck
Tore Kullgren
Thomas Di Leva
Carl XVI Gustaf

Jag hade betalat dyra pengar för att se dessa kändisar laga mat åt varandra.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0