I'm not a sinner nor a saint.

Idag skaffade jag mig en sån där profil på Helgon.se. Mest för skojs skull. För att kolla vad det finns för sköningar där.

Dagens upptäckt!
Trodde inte att det fanns så många mörka, märkliga, kritiska, illegala och spännande människor här i Sverige. Men efter att ha skummat igenom vissa bitar av forumsdelen på sidan så kan jag bekräfta att... så är fallet.

Till exempel, jag gick in på TV-spel - på forumet såklart. För det är ett ämne som jag själv är lite hemma på och kanske kan hitta likasinnade. Klickade mig in på L.A. Noir-tråden och där var det någon mupp som hade hakat upp sig på helt orelevanta saker. Till exempel begreppet "hjärndöd slakt".

Och i andra trådar så var de också oerhört fientliga, spydiga och kritiska mot varandra. Verkar inte vara en trevlig plats att umgås på, känner jag spontant.

Förutom!
Det kanske mest skrämmande av allt. Ja, jag kanske råkade klicka mig in på sex, kärlek och relations-delen. Tro mig, den absolut mörkaste sidan av mänskligheten kommer fram där. Och där tycks de flesta hålla ihop om sina säregna fäblesser. Min reaktion var något sånt här:

Can't sleep

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0