Sagan om tuppluren

Ni har hört talas om den ärorika bedriften att klara sig igenom ett helt Sagan om Ringen-maraton? Extended eller ej, så är det bra jobbat att klara sig igenom samtliga filmer utan sömn.

För några dagar sen så var planen att jag och Emelie skulle åstadkomma ett sådant maraton. Så, vi började relativt tidigt på dygnet, runt 16:00-ish. Efter ca en halvtimme in i första filmen så somnade Emelie.

Det är bland de sämsta försök jag någonsin har varit med om. Froddan hade inte ens tagit på sig uppdraget att förstöra ringen! Det episka äventyret stängdes av, och istället vart det en tuppis i soffan.

Så, Niclas. Du kan vara lugn, jag kan fortfarande köra filmerna med dig.

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nichlas

Tur för dig...



Det första jag tänkte var: "Va i HELVETE! Först The Expendables med Skägget och sen Ringen med Bruttan. Är man helt bort prioriterad eller?" Men allt är nu mer förlåtet min kära. Puss

2011-06-09 @ 17:39:21
Postat av: Asta

Hahahaha! Jag gör precis samma sak när jag ser de där hemska filmerna. Bästa sömnpillret i världen!

En halvtimme, sen sover man gott =)

2011-06-10 @ 12:25:38
URL: http://astridsomberg.blogspot.com
Postat av: nypet

verkar inte som om ja missat nåt iaf ;)

2011-06-12 @ 23:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0