Lisa MF Tilly

Ja, jag har länge haft ett löfte till en god vän. Som jag nu tänkte ta och besanna. Det är nämligen ett hyllningsinlägg till Lisa Mother Fucking Tilly.

Varför just hon, tänker du? Inte bara för att hon är en mycket god vän, och en fantastisk person. Utan även för en till - ganska stor - anledning. Utan henne kan jag säga att jag inte hade skrivit många rader i den här bloggen. Hon är mitt största fan som har gett mig mest respons och komplimanger utav alla.

Jag känner att jag kanske är ganska dålig på att ge tillbaka respons, men det tänkte jag kompensera upp lite grann, just nu.

Jag, Sebastian Holmström och Lisa Tilly
Ja, här står vi båda.

Lisa har dragit iväg på äventyr. Till diverse Nord- och Centralamerikanska länder med spex och studier. Hon har varit borta i ett år nu, och kommer hem nu denna kommande torsdag. Tyvärr kan jag inte vara närvarande under ankomst. Jag får kompensera med flertal vistelser i framtiden.

Lisa är bland de roligaste människorna jag känner. Man har sällan tråkigt i hennes närvaro. Framförallt är hennes sms kanske de mest skojfriska jag någonsin har varit med om. Kan tyvärr inte citera något just nu, då jag har bytt mobiltelefon det senaste året. Men det har mycket att göra med hennes unika skrivstil. Om man inte känner Lisa så kan hennes textningar kännas svårtolkade och lite barnsliga. Med många påhittade stavningar och citat flugna ur luften. Men sen när man börjar begripa hur hon menar. Då är det värt all förvirring i början. Hon är verkligen skitkul!

Shakeyfacebild, shakey face, shakeface, shakeyface, shake face med Lisa Tilly
Otäck, men hysteriskt rolig bild på Lisa.

Många fina stunder med sällskapsspel, utomhuslekar, filmkvällar och allmänt mys har det blivit. Måste framförallt passa på att hylla hennes födelsedagskalas förra året. Det som till en början var en stel middag, men som eskalerade till en oerhört trevlig kväll. Jag hoppas på nåt liknande nu på lördag, för då är det välkomstpartaj! Det bjuds på käk och skojigheter. Kommer bli kanoners!

Vi ses då, Lisa MF Tilly

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0