...ni vet hur det är!

Idag är det den 6 juni. Sveriges nationaldag. Men även en annan härlig anledning som är värd att firas denna dag. Det är nämligen så att den 6 september 2010 fick jag mitt livs bästa fråga. "Är vi ihop?".

Ja, nio månader är kanske inte mycket att skryta med för de flesta. Och, om tre månader är vi uppe i ett år. Tiden går fort när man har roligt. Och det är väl lite det som är grejen, att jag är så euforisk. Det är därför jag gör en lite big deal av det. För att jag är lycklig, helt enkelt.

Sebastian Holmström och Emelie Bergström
Ja, kanske inte den charmigaste bilden som tagits. Men lite söt ändå.

För ett år sen hade jag vant mig vid tanken att leva ensam - kärleksmässigt.
För tio månader sen började den tanken rubbas.
För nio månader sen tyckte jag att det var schysst att ha en flickvän.
För ett halvår sen sa jag till en människa att jag älskade henne. Och menade det.
För ett halvår sen och framåt älskade jag henne mer och mer för varje dag som gick.
Idag kan jag se henne i ögonen och veta att det finns en framtid ihop. En framtid värd att satsa på.
Vem hade kunnat ana det för ett år sen?

Oj, vad larvigt puttenuttigt det blev nu då. Ber lite om ursäkt för det. Men, ni vet hur det är! Ibland så måste man ventilera sig lite. Kan bjuda på något skoj senare idag!

Men du...
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0