We are satans people

Idag satt jag i godan ro och spelade TV-spel. Plötsligt flyger det in en geting. Den var stor som en mindre hund. Jag blir fullständigt livrädd och springer ut i köket, lyckas väpna mig själv med närmsta tillhygge som råkar vara en flugsmälla. Lyckas sedan - med nöd och näppe - ta mig ut till vardagsrummet, där lyckligvis min mor sitter. Jag räcker över flugsmällan till min mor i hopp om att hon ska gå in och göra slut på odjuret som nu har övertagit mitt sovrum.

Det gör hon inte. Av något märkligt sentimentalt skäl petar hon ut besten genom fönsterspringan och den flyger ut... levande.

Så nu är jag 100% säker på att denna kräver hämnd. Och den slår nog till när man minst anar det. Så nu, ska jag ana detta hela tiden i resten av mitt liv.

The killer wasp is after me
Duhm duhm duhmmm...

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0