Favvis!

T-shirt med Gotham City som tryck

Vad är nu detta? En schysst bild på min härliga mage? Jo, visserligen. Men det är nu inte den som ska vara i fokus! Utan det är min favoritpyjamaströja som jag har ärvt av storebror en gång i tiden.

Varför jag använder den som pyjamaströja? Ja, det ska jag förklara för dig. Den har några år på nacken och dess ursprungliga form är ett minne blott. Kragen är till exempel slapp och slö.

Det finns stunder då jag kanske åtskilliga gånger har oralt tillfredställt kragen på denna tröja. Nu börjar den dessvärre lukta lite lök. Kanske ska tvätta tröjan och borsta tänderna?

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, jag tror tamigsjuttsingen att det är en likadan tröja som jag köpte till mitt ex för en herrans massa år sen. Gotham City, va?

2011-04-05 @ 13:41:54
URL: http://hella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0